Siirry suoraan sisältöön

Ratkaisuja asiakaspalvelun oppimiseen

Onko mielessäsi esihenkilökoulutus tai johtamisvalmennus, joka huomioisi asiakaspalvelutyön ja asiakaspalvelukeskuksen ainutlaatuisuuden? Väsyttääkö jatkuva reagointi ja tulipalojen sammuttaminen? Miten kiireen päälle päästään asiakaspalvelussa? Räätälöidään sinulle juuri omia oppimisen tarpeita tukeva ratkaisu. Tervetuloa henkilökohtaiseen valmennukseen ja coachaukseen!

Asiakaspalvelu innostaa ja haastaa. Asiakaspalvelun johtaminen ja asiakaspalvelukeskuksen johtaminen on vaativaa, koska toiminto elää jatkuvaa muutosta eikä mikään asia pysy vakiona kovin pitkää aikaa. Ihmiset ja tekijät vaihtuvat, prosessit muuttuvat, palveluita tulee lisää ja asiakaspalvelun teknologia kehittyy. Jokainen muutos näkyy asiakaspalvelussa, ja vie ennakoimattomana turhaa energiaa, heikentää palvelutasoja, asiakaskokemusta, aiheuttaa ärsytystä ja nakertaa työpäiväkokemusta.

Ota vastaan oppimishaaste ja harjoittele kahdeksan kuukauden ajan omilla vahvuuksilla johtamista, valmentamista, palautteen antamista ja asiakaspalvelujohtamisen parhaita käytäntöjä. Sparraushetket pidämme pääsääntöisesti etänä, halutessasi kohdataan läsnä. Saat avuksesi asiakaspalvelun maailmaa hyvin tuntevan huippukoutsin. Valmennuksella on 100% oppimistakuu – ei kustannuksia, jos ei tuloksia. Henkilökohtaisen valmennuksen hinta on 2350€ (alv0%). Lataa esite tai katso video. Ole yhteydessä jo tänään!

Kysy lisää ja varaa aikaa vuoden innostavimpaan valmennukseen!